عصر یکشنبه در ورچه
بعد از تمام شدن کلاس درسم در مدرسه راهنمایی شهابیه به سمت ورچه حرکت کردم و بعد از پیمودن ۳۳کیلومتر به ورچه رسیدم
تقریبا بیشتر از ۲۰نفر از همکاران اداری و اموزشی به ناهار از طرف آقای محمدی مدیر مجتمع ورچه دعوت شده بودند و تا ساعت ۴عصر آنجا بودیم
البته یادم رفت از این جلسه صحرایی که به مناسبت هفته معلم برگزار شده بود عکسی بگیرم
اطراف روستای ورچه یکی از مکانهای تفریحی می باشد که مردم خمین در روزهای تعطیل
جهت تفریح به آنجا می روند و بعد از عید و در این ایام یعنی اردیبهشت ماه زیبایی خاصی دارد
البته هفته قبل به اتفاق دانش آموزان به این مکان رفته بودیم
+ نوشته شده در دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۴:۸ ب.ظ توسط سید محسن رضائی
|
خدا را شکر گذارم