عصر یکشنبه در ورچه

بعد از تمام شدن کلاس درسم در مدرسه راهنمایی شهابیه به سمت ورچه حرکت کردم و بعد از پیمودن ۳۳کیلومتر به ورچه رسیدم

تقریبا بیشتر از ۲۰نفر از همکاران اداری و اموزشی به ناهار از طرف آقای محمدی مدیر مجتمع ورچه دعوت شده بودند و تا ساعت ۴عصر آنجا بودیم

البته یادم رفت از این جلسه صحرایی که به مناسبت هفته معلم برگزار شده بود عکسی بگیرم

اطراف روستای ورچه یکی از مکانهای تفریحی می باشد که مردم خمین در روزهای تعطیل 

جهت تفریح به آنجا می روند و بعد از عید و در این ایام یعنی اردیبهشت ماه زیبایی خاصی دارد

البته هفته قبل به اتفاق دانش آموزان به این مکان رفته بودیم

تولد مادر سادات مبارک باد

تولد فاطمه الزهرا

 

مادر و جده سادات

 

را به سادات معظم

 

تبریک می گویم

 

 

مخصوصا

 

به فرزند بزرگوارش

 

 حضرت ولی عصر

 

 

 این روز را از صمیم دل

 

 تبریک می گویم

روز معلم را به معلمینم

روز معلم را به معلمینم
کلاس اول ابتدایی اقای جدیدی
دوم ابتدایی خانم زییا
سوم ابتدایی آقای پورصادقی
چهارم ابتدایی آقای محمدی
پنجم ابندایی آقای طاهری
اول راهنمایی دبیران مدرسه نواب سال 1361
دوم و سوم راهنمایی دبیران راهنمایی جلال آل احمد مخصوصا مدیرمان عباس ایرانشاهی
دبیرستان
سمیعی
کاظمی
آقایان عباسی
علی بخشی
مرتضوی
خلیلی
بیگی
هدایتی
امیدی
محمدی
مشایخی
ایرانشاهی
و استادان تربیت معلم
اقای صورتگر
اقای براتی
آقای صابری
و دانشگاه آقایان
زارعی
پرداختچی
موسوی پور
و تمام استادان و دبیرانی که یادم رفته نامشان را بنویسم تبریک می گویم و برایشان طول عمر و سلامتی ارزومندم

و همچنین به همکاران محترم خودم که در مدارس

سید ابن طاووس قره کهریز

جانبازان

عطار

در کنار من بودند و با هم در پیشرفت مدرسه تلاش می نمودیم تبریک عرض می نمایم