کلاس اول : ۸دانش آموز دارد که سه دختر و ۵پسر
در بین پسران یکی هم زحمت میکشد و هم خوب فرا میگیرد به نام شیر پاک
یکی از پسران خیلی مودبانه برخورد میکند و زحمت هم میکشد ولی متاسفانه به علت ضعف پایه ای
در درس ریاضی یادگیری بسیار ضعیفی دارد به نام ایمانی محمد رسول
- یکی از پسران که از روستای برجک می آید و بچه با مزه ای است و کمی هم تپل که
امروز هم موهای سرش را با ماشین ۴زده بود و با مزه تر از قبل شده بود و در درس خواندن هم متوسط است به نام حسین غفاری
یکی از پسرهای خلیل آباد که در یادگیری خوب است ولی در انجام تکالیف درسی بسیار تنبل
و در تنبلی هم خیلی سمج است
و اگر کمی با او سخت نگیری حاضر نیست حتی یک کلمه هم بنویسد و اکثر معلمها راکلافه کرده به نام حیدری و چون هم نام خودم است بیشتر او را محسن صدا میکنم
دو پسر دیگر هم داریم به نامهای رحیمی و دامنه که این دو نفر هم در فراگیری ریاضی معمولی هستند
و اما دخترهای کلاس اول :
مریم که همیشه خنده ای بسیار آرام بر لب دارد و از همه کوچکتر است از خلیل آباد می آید
دو دختر دیگر هم از روستای حسین بنگی (مهر آباد ) می آیند با نام جمشیدی و نظمی این دو دختر هم در درس ریاضی تلاش میکنند
البته میانگین کلاس کمتر از متوسط است غیر از شیر پاک که تفاوت چشمگیری با سایر دانش آموزان دارد
((در روستا ها به علت اینکه معمولا با استفاده از سهمیه روستا معدلهای بالاتر از ۱۷در راهنمایی
به مدرسه نمونه می روند به ندرت دانش آموزان از متوسط به بالا در کلاسها پیدا می شود
مگر دانش آموزانی که به عللی نخواسته اند به مدرسه نمونه بروند برای همین خاطر در
مدارس روستایی رقابت علمی در بین دانش آموزان بسیار کم است
و اگر دانش آموز خوبی پیدا شود رقیب خواصی ندارد و تنها با خودش باید رقابت نماید))
کلاس دوم :
چهار پسر به نامهای میلاددامنه - یونس دامنه -علی بهلولی و علیرضا مرادی
و سه دختر به نامهای مریم حسینی و زینب احمدی و فاطمه دامنه
در کلاس دوم فاطمه و میلاد هر دو برادر و خواهر هستند
که متاسفانه یکی دو ماه پیش پدرشان به رحمت خدا رفت
و میلاد دانش آموزاز خوب و زیرک و فعالی است
و فاطمه برعکس میلاد چندان درس خوبی ندارد ولی نسبت به سال قبل بهتر درس میخواند
یونس که پسر عموی میلاد است و دانش آموز با نمکی است جزو دانش آموزان تنبل سال قبل است
که امسال همتش در درس خواندن بیشتر شده ولی باز بعضی وقتها مثل امروز بازی گوشی میکند و کم کاری میکند
و اما علی و علیرضا این دو دانش آموز هم دانش آموزان تلاشگری هستند که از روستای برجک
به مدرسه ما می آیند و هر دو زرنگ هستند
البته علیرضا با لهجه زیبای لری بیشتر در کلاس حرف میزند که خودش می گوید اصلیت پدرش از لرهای الیگودرز است
مریم هم دانش آموز باهوش و تنبلی است که اگر در درس خواندن کمی تنبلی را کنار بگذارد
می تواند جزو دانش آموزان ممتاز مدرسه باشد ولی اخلاق بسیار خوبی در کلاس دارد
زینب دانش آموزی بسیار ارام و معمولا ساکت است که کمتر با دانش آموزان دختر دیگر میجوشد و
بیشتر اخلاقی سنتی دارد
جالب است در مدرسه خلیل آباد همه دانش آموزان دختر سر کلاس و حتی موقع رفتن پای تخته
با چادر حاضر هستند البته وقتی می خواهند به اردو بروند هیچ کدام با چادر نمی آیند
وقتی سال قبل علتش را پرسیدم گفتند فرهنگ ما حضور دانش آموز دختر در مدرسه بدون چادر را عیب می داند
کلاس سوم :
۸پسر هستند
به نامهای میلاد و میلاد -علی -طرازچی - خانی -خسروپور -کتاوند -نقیبی
میلادها دانش آموزان متوسطی هستند و طرازچی و خانی و علی کریمی از روستای اشمسیان
می آیند
طرازچی دانش آموز خوب کلاس ایت که تقریبا نسبت به دانش آموزان مدارس شهر در سطح متوسط است
و علی کریمی هم از مدرسه نمونه به مدرسه روستا برگشته و یادگیری خوبی دارد ولی با پایه ریاضی بسیار ضعیف
خانی و کتاوند بسیار ضعیف هستند
البته کلاس سوم دانش آموزان تقریبا هم سطحی دارد
راستی یادم رفت از خسروپور بگم که از روستا ی کاظم اباد می آید که چند تا بیست تا حالا گرفته
که باعث حسادت سایر دانش آموزان شد و اینبار که رفت پای تخته نمره خوبی نگرفت که متاسفانه خوشحالی سایر دانش آموزان را در بر داشت